آموزش تعمیرات لوازم خانگی دوره صفر تا صد + مدرک فنی

آموزش تعمیرات لوازم خانگی دوره صفر تا صد + مدرک فنی

یکی از این خدمات هم ارائه آموزش های لازم برای تعمیر لوازم خانگی در منزل به کاربران است. هر چند برخی از ایرادات نیاز به استفاده از ابزارها، قطعات فابریک و داشتن تجربه و آموزش های حرفه ای دارد اما برخی از ایرادات هم هستند که به راحتی و تنها با چند ترفند ساده قابل رفع خواهند بود. از این رو برای رفاه حال بیشتر کاربران، این آموزش ها زمینه ساز عیب یابی و تعمیر این ایرادات در منزل خواهند بود.

  • این ابزار برای اطمینان از وجود ولتاژ در لوازم برقی، تشخیص سیم فاز از نول و باز و همچنین بسته کردن پیچ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • تمام این موارد بصورت کاملا عملی در دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی به شما آموزش داده خواهد شد تا بتوانید بصورتی کارآمد وارد بازار کار شوید.
  • در طول دوره آموزشی کارآموزان  نحوه عیب‌یابی، تست قطعات و تعمیر و تعویض آن‌ها را آموزش می‌بینند.
  • البته ناگفته نماند که بسیاری از فارغ التحصیلان رشته های الکترونیک برای آشنایی بیشتر با تعمیرات لوازم خانگی و برد الکترونیکی در دوره های آموزشی آموزشگاه های مختلف شرکت می کنند.
  • تمام تعمیرکاران تکنوپشتیبان دوره های آموزشی برندهای مختلف را پشت سرگذاشته و با مهارت، دانش و تخصص در کمترین زمان عیب یابی را انجام می دهند.

با گذشت زمان و در راستای نیاز مشتریان به خدمات آنلاین وبسایت کالاتعمیر راه اندازی شد و اکنون شما می توانید به صورت اینترنتی درخواست خدمات خود را ثبت کنید تا از نزدیکترین شعبه و تعمیرگاه ما برای ارائه سرویس با شما تماس برقرار کنند. لازم به ذکر است که در این آموزشگاه، به هنرجویان شهرستانی خوابگاه معرفی می شود تا بتوانند در این دوره شرکت کنند. دلایل ذکرشده و دلایل بسیاری وجود دارد که نشان می دهد شغل تعمیرات لوازم خانگی از پرسودترین کسب و کارهای بازار ایران می باشد و به تبع آن آموزش تعمیرات لوازم خانگی نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. البته ناگفته نماند که بسیاری از فارغ التحصیلان رشته های الکترونیک برای آشنایی بیشتر با تعمیرات لوازم خانگی و برد الکترونیکی در دوره های آموزشی آموزشگاه های مختلف شرکت می کنند. چرا که در این دوره ها علاوه بر آموزش مباحث تئوری، مباحث عملی هم به صورت تخصصی آموزش داده می شود. بعنوان مثال اگر غذاساز روشن نمی شود و حرکتی از خودش نشان نمی دهد، باید مدار فرمان غذاساز تعمیر گردد.

  Best Tea Makers of 2024 | gastrobackuae

لیست دوره های فنی و حرفه‌ای

ابتدا گاز مورد استفاده در یخچال گاز آمونیاک بود ولی با توجه سمی بودن و اثر ترکیبی و خاصیت انفجاری آن و…از این ماده دیگر استفاده نمی شود و بجای آن از فریون استفاده می شود . در انواع یخچال موجود در بازار گاز فریون 12 که در ترکیب با هوا بی بو بوده و برروی فلزات اثر تخریبی ندارد و سمی هم نیست. در مناطق با دمای 60درجه این گاز سرما سازی خیلی عالی دارد و در برابر شعله آتش نمی گیرد. ولی یکی از عیوب این گاز نسبت به آمونیاک حجم بالای اشغال ان نسبت به امونیاک است.البته از نظر زیست محیطی یکی از مخرب های اصلی تخریب لایه اوزون می باشند به همین دلیل دانشمندن در حال راه جدید  و جایگزین هستند در حال حاضر گازهای مورد استفاده در یخچال سازی R134Rاست.

سرمایه لازم برای ورود به شغل تعمیر لوازم خانگی

این دو دوره کاملا متفاوتند در دوره مکانیکی قسمت های مکانیکی لوازم بازو بست می شوند ولی در دوره تعمیرات برد لوازم خانگی بردهای الکترونیکی این لوازم آموزش داده می شوند و برای شروع به کار حرفه ای نیاز است تا هر دو دوره در کنار هم گذرانده شوند. این آموزش به شما کمک می ‌کند تا با اجزای مختلف لوازم خانگی ریز آشنا شوید، طریقه عیب یابی و تعمیرشان را فرا بگیرید و با تکنولوژی ‌های جدید و دستگاه‌ های پیشرفته آشنا شوید. همچنین، در دوره آموزشی شما با اصول ایمنی و استفاده صحیح از ابزار ها و تجهیزات نیز آشنا می ‌شوید. این امر بسیار حائز اهمیت است زیرا هنگام تعمیر لوازم خانگی، باید اطمینان حاصل کنید که شما و دستگاه در معرض هر گونه خطری قرار نمی ‌گیرید. با توجه به بالا رفتن تعداد آموزشگاه و به طور مشابه تنوع مدارک صادر شده برای تعمیر لوازم خانگی، بهتر است برای گرفتن معتبر ترین مدرک تعمیرات لوازم خانگی که بتواند استخدام شما را در هر فرصت شغلی تضمین کند را دریافت نمایید. ضمن اینکه برای دریافت مدرک فنی حرفه ای نیز باید ابتدا در آزمون های عملی و تئوری تعمیرات لوازم خانگی شرکت کنید و حداقل نمره قبولی را کسب نمایید.

  آموزش تعمیرات لوازم خانگی در اصفهان + مدرک بین المللی

همانطور که در بالا ذکر شد، لوازم خانگی طیف گسترده ای از وسایل را در بر دارد. برای بازدهی بهتر پیشنهاد افراد با تجربه این است که با تمرکز روی چند نوع وسیله و برند، تخصص خود را افزایش دهیم. یادمیگیرید چگونه انواع ماشین ظرفشویی را باز و بسته کنید و مشکلاتی از قبیل تمیز نشستن ظروف، آبگیری نکردن دستگاه، تخلیه نشدن آب به صورت کامل، ایجاد لک بر روی ظروف، خشک نشدن ظروف در پایان برنامه، شکستن ظروف در حین شستشو و سایر عیوب را تشخیص و برطرف کنید.