قطعات دکل لیفتراک : خرید انواع قطعه دکل لیفتراک | توکو لیفتراک

قطعات دکل لیفتراک : خرید انواع قطعه دکل لیفتراک | توکو لیفتراک

برخلاف حداکثر ارتفاع دوشاخه، زمانی که دکل به طور کامل کشیده شود، ارتفاع کلی بالا رفته از بالای دکل (یا تکیه گاه بار) اندازه گیری می‌شود. دانستن این اندازه گیری مهم است زیرا یک دکل کاملاً کشیده می‌تواند به موانع بالای سر مانند سقف‌های نیمه تریلر و سیستم‌های آبپاش اطفای حریق آسیب برساند. شما با در نظر گرفتن این سه مورد می توانید بهترین دکل را برای لیفتراک خود انتخاب کرده و به کارکردن با ان بپردازید. دکل ها از نظر تعداد جک های هیدرولیک و تعداد کشوها (میزان ارتفاع) به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. ارتفاع برخی دکل‌ها (به صورت جمع شده) به گونه‌ای است که لیفتراک به راحتی می‌تواند در داخل کانتینرها و ورودی‌هایی با ارتفاع کم تردد نماید. همانطور که از نامش پیداست، این دکل پیچیده برای جابجایی بارها به چهار مجموعه ریل و زنجیر بستگی دارد.

  • امروزه اپراتورهای لیفتراک معمولاً به یکی از چهار نوع مختلف دکل لیفتراک وابسته هستند.
  • شما می توانید همین حالا با مراجعه به سایت تامین دنیای هوشمند سپاهان تمام قطعات لیفتراک را با قیمت هایی بسیار مناسب تهیه کنید.
  • اکثر گیربکس لیفتراک‌های نسل جدید اتومات هستند و کارکرد آن‌‍ها به این صورت است که با یک دنده به جلو و یک دنده به سمت عقب حرکت می‌کنند.
  • شرکت پارت لیفتراک پیشرو در زمینه فروش و خدمات پس از فروش انواع لیفتراک و ماشین آلات انبارداری؛ تامین قطعات یدکی لیفتراک و ماشین آلات راهسازی آماده ارائه خدمات و فروش محصولات با کیفیت بالا به هموطنان عزیز می باشد.
  • دکل شامل یک دوشاخه و مکانیزم ارتفاعی است که با مجموعه هیدرولیک کامیون بالابر مرتبط است.
  • به این صورت میزان دید و توانایی راننده برای حمل بارهای مختلف بیشتر است.
  نقش تندیس آریا بزرگترین تولید کننده لوازم تحریر، نوشت افزار، وسایل آموزشی و نقاشی در خاورمیانه

شرکت پارت تجهیز آران نمایندگی و وارد کننده قطعات دکل لیفتراک و لوازم دکل لیفتراک با کادر مجرب و متخصص در زمینه لیفتراک و قطعات آن آماده فروش قطعات دکل لیفتراک برای تمامی برند ها به صورت مستقیم و بدون واسطه می باشد. شرکت اپال ماشین ارائه دهنده انواع قطعات لیفتراک با کیفیت و با قیمت‌های رقابتی آماده مشاوره به شما مشتریان عزیز می‌باشد. کلیه لوازم یدکی لیفتراک نیز تحت ضمانت شرکت اپال ماشین ارائه می‌شود.

فروش استاکر ۲ تن

سیلندرهای بالابر از انرژی هیدرولیک برای کشیدن زنجیر های بالابر و بالابردن ریل ها استفاده می‌کنند. سیلندر های بالابر به دو گروه بالابرهای آزاد و بالابرهای بیرونی تقسیم می‌شوند. چنگال ها یا همان شاخک های لیفتراک، یکی دیگر از قطعات لیفتراک هستند که توسط دکل دستگاه حرکت می کنند. دکل دو مرحله‌ای ( دابل یا دوبلکس ) دارای دو کانال یا بخش است.

دکل لیفتراک دوسان

زیرا علاوه بر قدرت حمل بار مناسب استفاده از آن پیچیدگی خاصی ندارد. کلیه قطعات برقی لیفتراک را نیز می‌توانید از شرکت اپال ماشین با بهترین کیفیت تهیه فرمایید جهت خرید درخواست پیش فاکتور را تکمیل فرمایید. دکل لیفتراک بسته به نوع و طراحی لیفتراک ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. برخی دکل‌ها قابلیت تمدید یا انقباض در ارتفاع را دارند تا بار را به ارتفاع مورد نیاز برسانند، در حالی که برخی دیگر به ارتفاع ثابتی محدود هستند.

دکل لیفتراک:

_ دستگاه تولید سفره یک بار مصرف صنعتی ویژه ی کارخانه ها با بالاترین ظرفیت تولید. این نوع دکل می تواند مسافت بلندتری را نسبت به دکل ساده طی کند. اما توانایی حمل بارهای مختلف در ارتفاعات خیلی زیاد را ندارد.

  آموزش تعمیرات لوازم خانگی در تبریز آموزشگاه کاسپین تبریز