اصول کلی طراحی ویلا به سبک مدرن ارائه خدمات در نقش شهر | villatobesaz

اصول کلی طراحی ویلا به سبک مدرن ارائه خدمات در نقش شهر | villatobesaz

قرار داد همکاری در زمینه طراحی ویلا که میان ما و شما منعقد می شود شامل بخش های زیادی است که به قرار زیر می باشد. سبک، سادگی یا پرکار بودن طرح، متراژ، موقعیت و … همگی عواملی هستند که در هزینه و قیمت طراحی تاثیرگذار هستند. بصورت کلی مهم ترین عوامل تاثیرگذار در هزینه «متراژ»، «تعداد آلترناتیو طراحی» و « مدارک درخواستی» هستند. باتوجه به تعدد عوامل موثر در هزینه، به منظور برآورد دقیق، مشخصات پروژه خود را از طریق صفحه سفارش طراحی به ما ارسال نمایید. همچنین می توانید جهت آشنایی با نحوه محاسبه به صفحه تعرفه ها مراجعه کنید.

  • هزینه طراحی ویلا ممکن است بسته به عوامل مختلفی نظیر اندازه و مساحت ویلا، موقعیت جغرافیایی، متراژ استخر و امکانات ویژه متغیر باشد.
  • همواره طراحی ویلا از دو بخش هزینه های اجرایی و ایده پردازی در پروسه طراحی تشکیل شده است که بر اساس نقشه برداری اولیه دقیقا مطابق با نظرات شما مشتریان عزیز انجام می شود.
  • ارتفاع زیاد ستون‌های ویلا، مجسمه‌های بزرگ، سقف بلند، تزئینات خاص و سطوح شیشه‌ای بزرگ از تشابهات سبک نئوکلاسیک و کلاسیک است اما در سبک نئوکلاسیک از المان‌ها و تزئینات جدیدتر هم استفاده می‌کنند.
  • انتخاب پنجره‌های بزرگ با شیشه‌های رنگی، طراحی محوطه ویلا، ساخت آبنما، طراحی حوض ماهی، طراحی فضای شاه نشین و غیره از جمله امکانات یک ویلای سنتی هستند.
  • معمولا در مدرن ترین طراحی ویلا از نماهای تماما سفید با پنجره های قدی استفاده می شود تا ارتباط طبیعت با فضای داخلی ویلا حفظ گردد .
  آموزش تعمیر لوازم گازسوز خانگی عملی + مدرک فنی حرفه ای

خود این نوع طراحی دارای انواع مختلفی است که از مهمترین آنها می توان به طراحی ایتالیایی و کارکردگرا اشاره کرد که هر کدام ویژگی‌ های خاص خود را دارند و باید به صورت جداگانه به آنها پرداخته شود. طراحی ویلا باید فضاهای باز و سرپوشیده داشته باشد که فضایی برای استراحت و تفریح ساکنان فراهم کند. برای طراحی ویلای دوبلکس باید از درب‌های مقاوم در برابر دزدی و سیستم‌های اعلام حریق مناسب استفاده شود. در طراحی زمین شیبدار یا یک زمین کوهستانی محیط قانع کننده ای را برای ساخت ویلا  فراهم می کند که با زمین های مسطح معمولی در تضاد است. بر خلاف تایپوگرافی افقی، که در آن هر سازه در یک ارتفاع قرار دارد، یک شیب اجازه می دهد تا خطوط سقف خانه…

مشاوره ساخت ویلا:

این اتفاق به شما کمک می نماید که از هزینه های سربار طراحی ویلا خلاص شوید. با ذکر کلمه “مدرن” به ذهن می‌رسد که نتیجه کار باید چیزی جدید و مبتنی بر ایده‌های نوین باشد. طراحی و ساخت ویلاهای مدرن به دلیل سادگی، ظرافت، تنوع، زیبایی و امکانات رفاهی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این سبک تأثیر گرفته از ایده‌های مینیمالیست می‌باشد و در طراحی خانه‌هایی به سبک مدرن، از اِلمان‌های مختلف به وفور و زیاد استفاده نمی‌شود. طراحی ویلاهای مدرن طرفداران زیادی را در ایران به خود اختصاص داده است، جزئیات در طراحی ویلاهای مدرن جایگاهی ندارد و  تا حد امکان طراحی نما و طراحی داخلی ویلا، با کمترین میزان جزئیات صورت می‌پذیرد. فضاهای مختلف ویلاها، هرکدام کاربری خاص خود را دارند، که با در نظر گرفتن این کاربری‌ها و شرایط زمین و موقعیت ویلا نیاز به رعایت اصول و نکات مهمی در طراحی آن‌ها خواهد بود.

  آموزش کاملا رایگان html css مبتدی تا پیشرفته

ویلا دوبلکس (100+ ایده جذاب)

در یک ویلا، تنها بیش از ۴۰٪ از مصرف انرژی به دلیل گرمایش و خنک کننده صورت می گیرد، بنابراین، انتخاب لوازم انرژی کارآمد و مدیریت بار الکترونیکی ضروری است. به دلیل اتلاف انرژی غیرقابل پیش بینی ناشی از لوازم داخل ویلا، در طراحی ویلای مدرن سعی می شود از جایگزین های مناسب استفاده شود. برای مثال خشک کن های استاندارد الکتریکی مقدار قابل توجهی انرژی را صرفه جویی می کنند.

بررسی و برآورد هزینه‌های ساخت‌ و ساز ویلا و قیمت تمام شده ویلا

لازم است بدانید مصالح و متریال ساخت ویلای لوکس باید از بهترین کیفیت برخوردار باشند. نورپردازی مناسب از مهمترین اصول در طراحی سبک کلاسیک تلقی می شود. در طراحی ویلا به سبک کلاسیک، وجود مجسمه با ارتفاع زیاد و طاق های بلند خودنمایی می کنند. اگر جزو افرادی می باشید که عاشق خانه های مجلل و باشکوه هستید، انتخاب سبک کلاسیک بهترین گزینه است. توجه به قانون رنگ و همخوانی رنگ‌هایی که برای طراحی داخلی استفاده می‌کنید با رنگ‌های نما از اهمیت زیادی برخوردار است. گاهی این ناهماهنگی تا حدی به چشم می‌آید که سایر زحمات شما برای طراحی نما نادیده گرفته می‌شود.