آموزش کاملا رایگان html css مبتدی تا پیشرفته

آموزش کاملا رایگان html css مبتدی تا پیشرفته

برخی از دوره‌های آنلاین دارای یک تیم حل تمرین در کنار تدریس استاد هستند تا بتوانید به صورت کاملا عملی تمرین کنید و از مسیر خارج نشوید. حتی برخی شامل انجمن فعال دانشجویان هستند تا بتوانید پاسخ سوالات خود را راحت‌تر پیدا کنید. در این مقاله قصد داریم به معرفی و مقایسه نسخه های مختلف php بپردازیم؛…

  • اف تی سنتر از بدو تاسیس، با بهره گیری از اساتید متخصص و با تجربه و با هدف ارائه آموزش های تخصصی و پرورش نیروهای کارآمد می کوشد تا در افق چشم انداز سازمانی خود، سرآمد و پیشرو در سطح ملی و مطرح در سطح بین المللی باشد.
  • پالت رنگ و فونت ‌های موجود در سایت شما نظر بازدید کنندگان را بیشتر جلب سایت تان می ‌کند و همان چیزی است که اکثر طراحان تازه‌ کار با آن شروع می ‌کنند.
  • در این بخش از دوره آموزش رایگان طراحی سایت با وردپرس به صورت کامل می پردازیم به مفهوم دامنه یا همان آدرس اینترنتی وبسایت و با کاربرد آن و همچنین پسوندهای مختلف آن آشنا می شوید.
  • رشدآموزانی که به طور کامل پروژه های خود را تحویل دهند، به شرکت های معتبر جهت اشتغال معرفی خواهند شد.

اگر به دنبال طراحی سایت فروشگاهی ارزان هستید، سیستم مدیریت محتوای وردپرس می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. طراحی سایت ارزان تنها با استفاده از وردپرس امکان‌پذیر است؛ بنابراین کسب‌وکارها یا فروشگاه‌های نوپا می‌توانند بیشترین سود را از این طریق کسب کنند. اگر با مفاهیم برنامه نویسی آشنا نیستی و قصد شرکت در دوره آموزش طراحی سایت را داری، پیشنهاد می‌کنیم ابتدا در دوره آموزش برنامه نویسی مقدماتی لقمان آوند شرکت کنی و بعد از آن مسیر یادگیری برنامه نویسی را به درستی انتخاب کنی. شاید برای شما این باور پیش بیاید که اگر برای آموزش طراحی سایت نیاز به این همه آموزش زبان های برنامه نویسی مختلف باشد، طراحی سایت خیلی کار آسانی نباشد و شما نیاز به زمان بسیاری برای یادگیری این مهارت داشته باشید. اما باید به شما بگوییم که اصل کار به این شکل نیست و آموزش های کلیک سایت به نحوی طراحی شده اند که کاملا پروژه محور هستند و شما به عنوان یک کاربر به صورت قدم به قدم می توانید آن ها را پیاده سازی کنید.

  نقاشی های فانتزی برای بچه های مهدکودکی مناسب رنگ آمیزی جدول یاب

نحوه ی نوشتن اسکریپت های PHP

علاوه‌براین، شما با یادگیری طراحی سایت می‌توانید کنترل کاملی بر بخش‌های مختلف وب سایتتان داشته باشید و در صورت بروز هرگونه مشکل، به‌سرعت آن را برطرف کنید. برای طراحی وبسایت ده ها روش وجود دارد (مثلا با دریم ویور، با وردپرس و با کد نویسی). اما برای طراحی سایت اصولی و با کدنویسی کافی ست 4 زبان برنامه نویسی بالا (با عنوان شروع طراحی سایت) را یاد بگیرید که بسته به استعداد و وقتی که می گذارید بین 3-7 ماه طول می کشد. اگر می خواهید طراحی سایت با وردپرس (روش راحت تر) را یاد بگیرید آموزشهای مربوط به آن را از اینجا به صورت رایگان دانلود کنید. در این دوره ما از زیر صفر آموزش طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوای وردپرس را شروع کرده ایم و می خواهیم در انتها که شما عزیزان این دوره را پشت سر گذاشتید یک طراح سایت حرفه ای شوید.

سایت استاتیک و دینامیک

اولین بخشی که در هر سایت آن را مشاهده می‌کنید، سر صفحه یا همان هدر (Header) است. بنابراین می‌توان گفت که یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین بخش‌های هر سایت که باید نسبت به آن توجه کرد، طراحی سر صفحه (Header) می‌باشد. در فصل پنجم از دوره رایگان آموزش طراحی سایت ما ابتدا طراحی هدر سایت را به شما آموزش می‌دهیم. سپس به سراغ ساخت فهرست (منو) می‌رویم؛ حتی شما را با مگامنو (Mega Menu) آشنایی می‌کنیم و نحوه ساخت مگا منو را نیز آموزش می‌دهیم.

منوها و تنظیمات وردپرس

اصلی‌ترین بخش در طراحی صفحات وب را می‌توان آموزش HTML5 در نظر گرفت، به طوری که اگر از HTML آگاهی نداشته باشید، عملا در طراحی وب با مشکل روبه‌رو خواهید شد؛ زیرا این زبان نشانه گذاری نقشه‌ی اصلی سایت محسوب شده و قدم اول در طراحی سایت به شمار می‌رود. Hyper Text Markup Language یا همان HTML کدی است که مرورگر آن را به رسمیت می‌شناسد، یعنی تمام کدهای سرور در نهایت باید به این کد برگردند. اطلاعات سایت خود را وارد کنید و وارد مرحله بعدی آموزش طراحی وب با سامانه مدیریت محتوا وردپرس شوید.

  مرکز تخصصی خرید و فروش آهنربا- ایران مگنت | fooladiha