فروش اقساطی کوییک با کمترین قیمت، اقساط بلندمدت و تحویل آنی | bartarinha

فروش اقساطی کوییک با کمترین قیمت، اقساط بلندمدت و تحویل آنی | bartarinha

با نگاهی به جدول فروش اقساطی کوییک مشخص می‌شود که همه مدل‌های کوییک از بازار بسیار خوبی برخوردارند و همه چیز بستگی به بودجه و کوییک قسطی سلیقه مشتری دارد. اگر صرفا یک ماشین ارزان میخواهید که شما را سر کار یا دانشگاه ببرد و برگرداند، کوییک معمولی یک گزینه عالی است. در شرایطی که سایپا طرحی برای عرضه کوییک اقساطی ندارد، چاره‌ای نیست جز اینکه با مراکز فروش خودرو وارد معامله شوید. کوییک اتومات، دیگر مدل از این خانواده است که با گیربکس CVT از سال 1397 به بازار آمد. در ابتدا این خودرو در دو مدل فول و فول پلاس تولید می شد که در حال حاضر تنها شاهد مدل فول پلاس آن هستیم. مدیران فروش ما با درک درست از توان خرید مردم در سال جاری و اطلاع نسبت به سخت بودن اوضاع و احوال اقتصادی، شرایط فروش کوییک s اقساطی را به گونه‌ای تعریف کرده‌اند که انعطاف‌پذیر باشد.

  • همچنین چراغ‌های نصب شده بر روی این خودروها نیز همان چراغ‌های ساینا استفاده شده است.
  • یعنی شما با پرداخت قیمت کوییک ثبت نامی صاحب  خودرویی خواهید شد که دارای یک پیشرانه 1503 سی سی M15 مگاموتور است که 87 اسب بخار قدرت و 128 نیوتن متر گشتاور دارد.
  • هم‌چنین با خرید اقساطی کوییک، چنانچه به لوازم یدکی و یا قطعه‌ای برای خودرو احتیاج داشته باشید، به راحتی قابل دسترسی است.
  • در حالی که سایپا فعلا طرحی برای فروش اقساطی کوییک در نظر ندارد، مجموعه با سابقه‌ای مانند سایا خودرو در شرایطی استثنایی با کمترین پیش پرداخت، بدون چک و ضامن و با واقعی‌ترین قیمت اقدام به عرضه کوییک کرده است.
  آموزش نقاشی

شما به محض اینکه قراردادتان را منعقد کنید، صاحب خودرو خواهید شد و سایا خودرو موظف است خودرو را به صورت فوری و انی در اختیار شما قرار دهد. صدها معامله موفق تا کنون در سایا خودرو انجام شده است و در تمامی موارد خبری از خلف وعده و نارضایتی نبوده است. به‌طور کلی، اختلاف قیمت بین مدل دنده‌ای و اتومات کوییک تقریبا 80 میلیون تومان است. تعلیق جلوی خودرو از نوع مک فرسون و همین‌طور تعلیق عقب آن از نوع نیمه مستقل می‌باشد.

کوییک دنده ای

اما نسخه اتوماتیک قول کلی آپشن دارد که نسبت به سطح قیمتی این خودرو در بازار ایران بسیار راضی کننده است. سیستم ورود و استارت بدون کلیک ، کروز کنترل ، فرمان برقی ، ترمز کمکی ، دوربین دنده عقب و کامپیوتر سفری از سطح بالاترین امکانات رفاهی این خودرو است. آرایش قرارگیری سیلندرها به شکل خطی مستقیم و محل قرارگیری موتور خودرو در قسمت جلویی آن می‌باشد. ظرفیت باک آن 41 لیتر بوده و حداکثر توان خروجی این عضو از خانوادهٔ محصولات شرکت سایپا، 87 اسب بخار در 5300 دور در دقیقه می‌باشد. همین‌طور حداکثر گشتاور خروجی آن برابر، 128 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه و توان خروجی حجمی خودرو برابر با 57.8 لیتر بر اسب بخار می‌باشد.

پژو پارس اتوماتیک

این شرکت با بهره‌گیری از کادری مجرب توانسته است در سال‌های اخیر به نیاز بخش اعظمی از مشتریانی که قصد خرید خودرو به صورت اقساطی دارند، پاسخ دهد. هم اکنون فروش اقساطی انواع خودروهای داخلی و خارجی در این شرکت امکان‌پذیر شده است. همچنین نمایشگاه های ماشین، دیگر راهکار برای خرید خودرو هستند که نیازمند پرداخت نقدی می باشند. کیان خودرو با فروش اقساطی کويیک سال 1401 امکان تحویل فوری این خودرو را برای تمام عزیزان در سراسر کشور فراهم آورده است. همچنین قیمت ماشین در طرح‌های فروش اقساطی نیز نباید نجومی و با حاشیه سود کاذب و با هدف چپاول دارایی‌های مشتری تعیین شود!

  راهنمای خرید کباب پز گازی ارزان، پرفروش و باکیفیت+ قیمت روز کیمیک

زیرا شما تا انتهای پرداخت اقساطی صرفا قیمت اولیه خودرو را پرداخت میکنید اما در طی مدت پرداخت اقساطی قیمت خودرو شما رشد میکند. در صورتی که علاقه زیادی به این خودرو دارید اما پول کافی جهت خرید نقدی آن را ندارید میتوانید با مشاوران ما تماس بگیرید تا با توجه به وضعیت شما شرایط خرید اقساطی مناسب را به شما پیشنهاد بدهند. شرایط خرید اقساطی کوییک در این وب‌سایت برای راحتی حال شما فراهم آمده است.