ثبت شرکت در دبی راهنمای کامل هزینه ، شرایط و مدارک رامین گشت | do-tourism

ثبت شرکت در دبی راهنمای کامل هزینه ، شرایط و مدارک رامین گشت | do-tourism

شرکت‌های با مسئولیت محدود در دسته مجوز تجاری (Commercial) و شرکت‌های سهامی و غیرسهامی در دسته مجوز حرفه‌ای انواع ثبت شرکت در دبی (Professional) قرار می‌گیرند. قبل از پرداختن به مجوز صنعتی ثبت شرکت در دبی قصد داریم درباره کفیل نیز توضیحاتی ارائه نماییم. کفیل یا شریک اماراتی فردی بومی است که نماینده شرکت ثبت شده در امارات محسوب می گردد و در زمانی که متقاضی ثبت شرکت در دبی حضور نداشته باشد، به امور مختلف شرکت رسیدگی می کند. به دلیل پیشترفت اقتصادی و وجود فرصت های شغلی  فضای مناسبی برای کسب و کار در این کشور به وجود آمده است. مزایای اقامت با ثبت شرکت در دبی زیاد می باشد و شامل موارد زیر می باشد.

  • به‌علاوه در مقایسه با روش‌های دیگر اقامت، اقامت دبی با ثبت شرکت می‌تواند همراه با هزینه‌های کمتری باشد.
  • شما پس از طی مراحل اقامت، کارت ملی این کشور (آی‌دی کارت) دریافت خواهید کرد که این خود بالاترین دستاورد برای یک مهاجر در دبی محسوب می‌شود.
  • مجوز صنعتی یکی دیگر از راه‌های ثبت شرکت در دبی است که شما می‌توانید با اخذ آن، فعالیت خود را آغاز کنید.
  • اما در حالت کلی، تفاوت زیادی در قوانین ثبت شرکت بین دبی و شارجه وجود ندارد.
  • در این حالت به وابستگان سهامداران اصلی شرکت، اقامت دو ساله امارات اعطا می‌شود.
  معرفی رشته مهندسی معماری شبکه آموزش | معماری نواز

باید توجه داشت که در صورت رد درخواست تمدید اقامت از سوی دولت امارات، امکان درخواست مجدد و گرفتن نتیجه مثبت تقریبا دور از انتظار است. در صورتی که قصد دریافت اقامت از طریق ثبت شرکت را دارید می توانید از راه های سرمایه گذاری در کانادا و نیز ثبت شرکت در انگلستان که ریسک کمتری نسبت به ثبت شرکت در مناطق آزاد امارات دارند، اقدام کنید. دبی پایتخت امارات از پیشرفته ترین شهرهای خاورمیانه مقصد بسیاری از ثروتمندان دنیا محسوب می شود که اقامت دبی با ثبت شرکت از سریعترین راه های مهاجرت به امارات و دریافت اقامت امارات است. هزینه ثبت شرکت در دبی (امارات) و دیگر مناطق کشور امارات به پارامترهای مختلفی بستگی دارد.

تحصیل پزشکی در ترکیه

مثلا شما می توانید برای درس خواندن، اشتغال به کار، خرید خانه و… وارد دبی شوید و در این کشور اقامت گزینید و یا بعضا با داشتن شرکت ثبت شده، به این کشور مهاجرت نموده و اقدام به اخذ اقامت می کنند. برای اقامت دبی با ثبت شرکت نیاز به مدارکی است که شما با ارائه این مدارک به راحتی می توانید، در دبی ثبت شرکت انجام دهید و اقامت بگیرید. مدارکی که برای اقامت دبی با ثبت شرکت مورد نیاز است، موارد زیر می باشند. امارات متحده عربی یک سکوی پرتاب اصلی برای سرمایه گذارانی است که به دنبال دسترسی به بازارهای جهانی هستند.

مرحله دوم: انجام کارهای ثبت شرکت در امارات

موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت یکی از بزرگترین موسسات مشاوره به حساب می آید که از یک سیستم مشاوره ای نوین استفاده می کند. با مراجعه به این موسسه می توانید از تخصص و تجربه وکلای پارسی کانادا در زمینه مهاجرت بهره مند شوید. متخصصین ما می توانند رزومه مهاجرتی شما را به نحو مطلوبی ارتقا دهند و در صورت عدم دریافت ویزا می توانید وجه خود را از موسسه باز پس گیرید. تیم متخصص پارسی کانادا تمام مراحل مهاجرتی شما را اعم از ترجمه مدارک، رزرو هتل، اخذ بلیط رفت و برگشت، اخذ PR، اجاره خانه و ماشین و … برای شما انجام می دهند. بعد از شروع به کار در امارات، شرکت می‌تواند با صدور جاب آفر، نیرو جذب کند. این ویزاها 3 ساله هستند و به دفعات نامحدود می‌توان آن‌ها را تمدید کرد.

  چطور با ساخت ربات جهان را به جایی بهتر تبدیل کنیم + آموزش

پیدا کردن کفیل اماراتی، نوشتن بیزینس‌پلن، انتخاب نوع شرکت با توجه به پتانسیل و توانایی‌های شما و سایر موارد مرتبط با ثبت شرکت در خارج، نیازمند تجربه، دانش و تخصص است. با راهنمایی‌های کارشناسان متخصص موسسه مهاجرتی GO2TR، علاوه‌بر صرفه‌جویی در زمان و هزینه، مراحل ثبت شرکت در دبی را با آرامش خاطر و بدون دغدغه طی خواهید نمود. همراهی متخصصان GO2TR از اولین تماس شما با مجموعه و رزرو جلسه مشاوره مهاجرتی آغاز شده و تا دریافت ویزا، اسکان کامل، انجام کارهای اداری، خدمات بیمه، سیمکارت و غیره ادامه خواهد داشت. مجوز تجاری ثبت شرکت در دبی مربوط به تجارت کالا، صادرات و واردات انواع کالا همچون پوشاک و لباس، اکسسوری، تجهیزات خودرو، مواد غذایی و… می باشد. در این مجوز نیز همچون مجوز صنعتی و حرفه ای کفیل می تواند بخشی از کارهای شرکت را برعهده بگیرد. لازم به ذکر است که دارندگان مجوز تجاری نیز می توانند به صورت مجازی فعالیت نمایند و همچنین ویزای پارتنر دریافت کنند.