آموزش تعمیرات لوازم خانگی در اصفهان + مدرک بین المللی

آموزش تعمیرات لوازم خانگی در اصفهان + مدرک بین المللی

بله، مدرس دوره بعد از ارائه کلیات آموزش تعمیرات برد، ۱۰ جلسه را به صورت کامل به تعمیر برد های معیوب اختصاص داده است. در شروع دوره  آموزشی سعی بر این است که ابتدا کلیات الکترونیک و مفاهیم پایه تعمیر برد به صورت مفصل به کارآموزان ارائه شود به طوری که کارآموز تمامی پیش نیاز ها را برای ورود به تعمیرات در اختیار داشته باشد. اساتید آموزشگاه مهیاد برزین دارای چندین سال سابقه کار در امر تعمیرات تخصصی لوازم خانگی میباشند و از لحاظ تحصیلات حداقل مدرک تحصیلی آن ها لیسانس میباشد. ما در آموزشگاه برق و الکترونیک از سال 1392 با هدف برگزاری دوره‌های آموزشی برق و الکترونیک آغاز به فعالیت کردیم، ما با استفاده از مدرسین متخصص و مجرب توانسته‌ایم تا طیف زیادی از هنرجویان را روانه بازار کار کنیم. مدرسان آموزشگاه برق گستران از معلمان خوشنام و با تجربه در بازار لوازم خانگی هستند که می‌توانند در کمترین زمان ممکن تخصص خود را به شما منتقل کنند. این مدرسین سال‌هاست که در بازار کار لوازم خانگی فعالیت می‌کنند و از شرایط بازار کار آگاهی کامل دارند.

  • از مولتی‌متر برای اندازه‌گیری چند کمیت مختلف از جمله ولتاژ، جریان، مقاومت و … استفاده می‌شود.
  • برنامه ریزی و تعیین مطالبی که در این دوره آموزش تعمیرات برد لوازم خانگی مورد نیاز کارآموز است، بر اساس ماهیت برد الکترونیکی انجام می شود.
  • مربی در این کارگاه، نحوه تعمیر انواع لوازم خانگی برقی را در دوره های آموزشی متنوّع زمانی، آموزش می دهد.
  • از بهترین ویژگی های این دوره، ارائه فیلم های کمک آموزشی رایگان برای هنرجویانی نیازمند به تکرار و تمرین مداوم، است.
  آموزش تعمیرات لوازم خانگی مشهد بهترین استاد آموزش تعمیرات لوازم خانگی در مشهد خدمت از ما

از طرفی اگر شما احساس کردید بخش یا مبحثی رو مسلط نشدین، مجتمع آموزشی فنی پویان متعهد میشه که اون مبحث رو به شما مجدد آموزش بده تا شما با اطلاعات کامل وارد بازار کار بشید. این سازمان با هدف ایجاد بستری مناسب برای تربیت و آموزش جوانان کشور برای ورود به بازار کار حرفه ای تاسیس شد. سازمان فنی حرفه ای از لحظه تاسیس، شروع به برگزاری دوره های آموزشی متنوعی کرد. این دوره با توجه به اینکه بسیار تخصصی و کارآمد بود، با استقبال زیادی از سوی کارآموزان مواجه شد. برای علاقه مندان به شرکت در دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی هیچ محدودیت سنی و تحصیلی وجود ندارد و موضوعات از پایه تا پیشرفته به صورت جامع آموزش داده میشوند. کلاس ها در آموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی پایتخت فناوری به صورت پروژه محور بوده و در حین آموزش، دستگاه های مختلفی در اختیار کارآموزان جهت تعمیر قرار داده میشود.

دوره مجازی آموزش تعمیرات لوازم خانگی

آموزش تعمیرات لوازم خانگی در آموزشگاه فن آموزان به صورت عملی ویژه بازار کار برگزار می شود. تبدیل شدن به یک تکنسین تعمیر لوازم خانگی نیازمند ترکیبی از دانش فنی، مهارت‌های عملی، تجربه و آموزش می‌باشد. در آموزشگاه پارسیان، می‌توانید از دوره تعمیر لوازم خانگی در تبریز برخوردار شوید که به شما آموزش های عملی و تئوری در زمینه تعمیر انواع لوازم خانگی را ارائه می‌دهد.

هدیه رایگان – ویدئو آموزشی

پس در نتیجه، جامعه مدرن همیشه به وجود افرادی متخصص در زمینه تعمیرات لوازم خانگی نیاز دارد و خواهد داشت. رشته های تعمیرات بازار کار خوبی دارند و هر ساله تعداد زیادی از افراد پس از گذراندن دوره های اموزشی وارد بازار کار می شوند. یکی از ملاک های اصلی در انتخاب آموزشگاه تعمیر لوازم خانگی، شهریه آموزش می باشد.

  راهنمای خرید کباب پز گازی ارزان، پرفروش و باکیفیت+ قیمت روز کیمیک

لوازم مورد نیاز برای تعمیر لوازم خانگی در دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی

در طول این دوره، تجربه عملی عیب یابی و تعمیر وسایل مختلف منزل را به دست خواهید آورد و در مورد اصول مهندسی و فناوری های اساسی که در این وسایل به کار رفته است، اطلاعات به روز و کاربردی به دست خواهید آورد. دوره آنلاین برای چه کسانی مناسب است؟ افرادی که مسیر دوری از شعبات فن آموزان اصفهان دارند؛ وقت کافی برای شرکت در دوره حضوری را ندارند؛ تمایل دارند همیشه به ویدیوها و آموزشهای دوره دسترسی داشته باشند و همه افرادی که به دنبال یادگیری یک مهارت پردرآمد و آینده دار هستند. در پایان دوره دو جلسه به صورت پکیج در اختیار کار آموزان قرار خواهد گرفت که تمامی موضوعات بیان شده در طول دوره به صورت خلاصه و فهرست وار جهت یادآوری و تثبیت بهتر مطالب یادگیری شده کمک شایانی یه کارآموزان خواهد نمود. با رشد و توسعه انواع امکانات در زندگی و افزایش رقابت میان تولیدکنندگان لوازم خانگی، روز به روز شاهد تولید محصولات جدید در بازار هستیم.