آموزش ساخت ربات تلگرام با سی شارپ لرن فایلز

آموزش ساخت ربات تلگرام با سی شارپ لرن فایلز

با استفاده از پارامتر url، می توانیم دکمه ی شیشه ای را به یک وبسایت لینک کنیم. و پارامتر callback_data برای ارسال اطلاعاتی در مورد آن دکمه به سرور استفاده می شود. پس از اینکه کاربر دکمه را فشار داد، تلگرام مدت زمانی مهلت می دهد تا در سمت سرور این callback_query را دریافت و عملیات لازم را انجام دهیم و پس از آن، این اطلاعات منقضی می شود. Callback_query در بخش دریافت اطلاعات توضیح داده خواهد شد. که همان پیام متنی ای است که می خواهیم به ربات ارسال کنیم.

  • اکثر ربات ها عملکرد محدودی دارند و بر اساس تنظیمات از پیش تعیین شده خود، کار می کنند.
  • با این اوصاف، در این مطلب قصد داریم نحوه ساخت ربات تلگرام را آموزش دهیم.
  • ربات خود را تست کنید تا از پاسخ دادن درست آن به مشتریان مطمئن شوید.
  • به محض اینکه کاربر یکی از آن ها را لمس کند، به گپ باز شده کاربر ارسال می شود.

این مسنجر رایگان با زیرساخت مشترک (free cross-platform messenger) از یک رابط کاربری فوق العاده ساده و کاربردی برخوردار است که به شما آزادی عمل نامحدودی در مدیریت کسب و کارتان می‌دهد. به علاوه تعداد کاربران این اپلیکیشن به قدری زیاد است که شما با ساخت ربات پیشرفته در این نرم افزار صد درصد مطمئن خواهید بود که ربات شما توسط افراد زیادی مشاهده خواهد شد. برخلاف دیگر پلتفرم‌های پیام‌رسانی، ساخت ربات در نرم افزار پیام‌رسانی Telegram نیازمند هیچگونه دانش بخصوصی نبوده و هر فردی با هر سطح از توانایی می‌تواند در محیطی کاربرپسند این ربات‌های کاربردی را به خدمت خود بگیرد. در این مقاله ما به شما نحوه ساخت ربات پیشرفته تلگرام را آموزش می‌دهیم. اما فایده ربات تلگرام چیست؟ این ربات‌ها در مواردی بسیار کار راه انداز بوده و شما را از انجام دستی کارها بی‌نیاز می‌کنند. برای مثال فرض کنید که شما برای اداره کسب و کار خود احتیاج به کمک دارید و یا به خاطر مشغله زیاد نمی‌توانید گروه‌های تلگرامی خود را مدیریت کنید.

  20 بهترین سایت آموزش زبان انگلیسی رایگان سایت تدریس خصوصی ایران مدرس

آموزش گام به گام ساخت ربات تلگرام بصورت تصویری

مجتمع فنی برق به عنوان یکی از مجهز ترین آموزشگاه های فنی و حرفه ای در کشور، مجموعه ای از دوره های آموزشی را زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای و به صورت عملی و کارگاهی برگزار می نماید. دوره های برگزار شده در این آموزشگاه فنی و حرفه ای شامل دوره های نصب، تعمیرات، الکترونیک، برق صنعتی، مکانیک خودرو، برق خودرو، جوشکاری، تاسیسات و طلا و جواهر سازی است. برای دانلود قانونی کتاب ساخت ربات جنگجو با لوازم بازیافتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید. دوستان عزیز برای تولید یک پست آموزشی چندین نفر ساعت‌ وقت و هزینه صرف می‌کنیم.

هوش مصنوعی و تلگرام:

در مرحله بعدی به سایت SendPulse بروید و پس از کلیک روی Sign up for free، یک حساب کاربری در این سایت بسازید. پس از ایجاد حساب، از بالای صفحه روی Email بزنید و از منو باز شده گزینه Chatbots را انتخاب کنید. اما همیشه مرحله اول ساخت ربات با Botfather بات فادر شروع می شود. در اولین مرحله شما باید با استفاده از ربات پدر (botfather) باید ربات خود را در تلگرام ثبت کنید. ما در سون بات، یک مطلب آموزشی درباره ربات برای ساخت دکمه شیشه ای برای پست های تلگرام هم فراهم کرده ایم، پیشنهاد می کنیم آنرا بخوانید. پس از ارسال نام توکن، این سرویس به طور خودکار ربات شما را به یک ربات پیشرفته تبدیل می‌کند و مراحل ساخت ربات تلگرام با گوشی تکمیل می‌شود.

  سایت های کاریابی در انگلیس موسسات جستجوی کار انگلستان برای ایرانیان | sarzaminestekhdam

دستورات ربات تلگرام BotFather  (کامند های ربات) : آشنایی بیشتر با دستورات مدیریت ربات تلگرام

در چت با BotFather،”/newbot” را تایپ کنید یا دستور مربوطه را از لیست ارائه شده توسط BotFather انتخاب کنید. توجه داشته باشید که هرکدام از این دستورات به چند دقیقه زمان برای اجرا شدن نیاز خواهند داشت. ربات شما در BotFather ساخته شده و توکنToken) ) آن برای شما نمایش داده می‌شود. توجه داشته باشید که نام کاربری به انتخاب حروف بزرگ و کوچک حساس است. برای ایجاد محتوا کافیست وارد بخش محتوا شوید و روی دکمه ایجاد محتوا بزنید و سپس فیلد های مربوطه را پر نمایید. ثبت نام بسیار ساده است و تنها کافی است تا تاییدیه که به شماره تلفن شما ارسال شده را وارد کنید.بعد از ثبت نام، وارد اکانت خود شوید.